Deze website maakt gebruikt van cookies om instellingen te onthouden en om de website beter op uw behoeften af te stemmen. Klik hier voor meer informatie over cookies.

Ja, ik ga akkoord Nee, ik ga niet akkoord X
« Terug naar zoekresultaten

Vastgoedregistratie

In 2015 is het gebruik van het vastgoedregistratiesysteem Planon geëvalueerd. Vastgesteld is dat ervaren nut en noodzaak verschillen per type gebruiker. Omdat de winst voor de scholen vooral zit in het gebruik van andere modules dan primair de vastgoedregistratie, is het in kaart brengen van basisgegevens niet van de grond gekomen.

Een werkgroep met vertegenwoordiging uit de scholen is in 2016 aan de slag gegaan met het opstellen van een Programma van Eisen voor het vastgoedregistratiesysteem. In lijn met de verschillende gebruikersprofielen is vastgesteld dat er in een Facilitair Management Informatie Systeem (FMIS) sprake is van twee schillen: de basisgegevens in een vastgoedregistratie en schoolspecifieke systemen voor facilitaire zaken en werkprocessen.

Focus voor het vervolg ligt op het uitdiepen en registreren van de basisgegevens. Daarna wordt bezien of en op welke wijze een koppeling tussen beide schillen plaats kan vinden.

pagina opties

Mijn OMO verslag (0)