Inkoopprojecten

In 2016 heeft een Europese aanbesteding plaatsgevonden om te komen tot een nieuwe overeenkomst voor de levering van gas. Gazprom Energy is de nieuwe leverancier vanaf 1 januari 2017. De overeenkomst is aangegaan voor een periode van 3 jaar, waarna (vanaf 1 januari 2020) de mogelijkheid bestaat om het contract met 3 keer 1 jaar te verlengen.

Om eigenrisicodrager te kunnen worden voor Werkhervatting Gedeeltelijk Arbeidsgeschikten (WGA) dient er een borgtochtverzekering te worden afgesloten. Hiertoe is in 2016 een Europese aanbesteding uitgeschreven. De aanbesteding heeft geen inschrijvingen opgeleverd, waarna een meervoudige onderhandse aanbestedingsprocedure is opgestart. Dit heeft geleidt tot een overeenkomst met Nationale Borg, waardoor Vereniging Ons Middelbaar Onderwijs met ingang van 1 januari 2017 eigenrisicodrager is geworden voor de WGA. Het betreft een overeenkomst voor onbepaalde tijd.